ဓမၼေဗာဓိ

သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ ခပ္သိမ္းေသာ အလွဴတို႔တြင္ တရားအလွဴသည္ အျမတ္ဆံုးျဖစ္၏။

ေဟတုပစၥည္း - ၁(ခ)

ေဟတုပစၥည္း - ၁(ခ)

ဟိတ္ (၆)ပါး အဓိပၸါယ္

ေလာဘဟိတ္ - ဆိုတာ လိုခ်င္တာ၊ တပ္မက္တတ္တာ။
ေဒါသဟိတ္ - ဆိုတာ အမ်က္ထြက္တာ၊ စိတ္ဆိုးတတ္တာ၊ ျပစ္မွားတတ္တာ။
ေမာဟဟိတ္ - ဆိုတာ ေတြေတြေဝေဝသိတာ၊ အမွားကိုသိတာ။
အေလာဘဟိတ္ - ဆိုတာ မလိုိခ်င္တတ္တာ၊ မတပ္မက္တတ္တာ။
အေဒါသဟိတ္ - ဆိုတာ မျပစ္မွားတတ္တာ၊ ခ်မ္းသာေစတတ္တာ။
အေမာဟဟိတ္ - ဆိုတာ မေတြမေဝသိတာ၊ အမွန္ကို သိတာ။

ဤဟိတ္ (၆)ပါးလံုးဟာ ေယာဂီေတြရဲ႕ သႏၲာန္မွာ ရိွေနၾကတယ္။ ေကာင္းတဲ့ဟိတ္၊ မေကာင္းတဲ့ဟိတ္တို႔သည္ သူတို႔အခ်င္းခ်င္း အၿပိဳင္ပဲျဖစ္ၾကတယ္။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟေတြ ရိွေနလို႔ရိွရင္ အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟေတြ ျဖစ္ခြင့္မရေတာ့ပါဘူး။ အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟေတြ ရိွေနလို႔ရိွရင္လည္း ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟေတြ ျဖစ္ခြင့္မရေတာ့ပါဘူး။ ဤကဲ့သို႔ အၿပိဳင္ျဖစ္ၾကပါတယ္။ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟေတြ မျဖစ္ရေအာင္ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟေတြရဲ႕ အျပစ္ေတြကိုလည္း သိထားၾကရပါမယ္။ အျပစ္ေတြကိုသိမွ မျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္လို႔ရၾကပါတယ္။ အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟတို႔ရဲ႕ အက်ဳိးတရားေတြသိထားမွ အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟတရားေတြ မိမိတို႔သႏၲာန္မွာ ျပည့္စံုသမွ်ျပည့္စံုေအာင္ အားထုတ္ႏိုင္ၾကပါတယ္။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟတရားေတြ၏ အျပစ္ေတြကို သိထားသင့္ပါတယ္။ အေလာဘ၊ အေမာဟတရားေတြရဲ႕အက်ဳိးတရားေတြကိုလည္း သိထားသင့္ပါတယ္။

အကုသိုလ္ဟိတ္ (၃)ပါးက အကုသိုလ္ေတြျဖစ္ေအာင္ ေက်းဇူးျပဳပံု

ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟေတြက ေယာဂီမ်ားရဲ႕သႏၲာန္မွာ အကုသိုလ္ေတြျဖစ္ေအာင္ ေက်းဇူးျပဳၾကတယ္။
  • ပါဏာတိပါတ = သူ႔အသက္သတ္ႏိုင္ရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • အဒိႏၷဒါန = သူ႔ဥစၥာခိုးရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • ကါေမသု မိစၧာစာရ = သူတစ္ပါး သားမယားေတြ ဖ်က္ဆီးႏိုင္ရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • မုသာဝါဒ = လိမ္ညာေျပာႏိုင္ရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • ပိသုဏဝါစာ = ကုန္းတိုက္ႏိုင္ရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • ဖ႐ုသဝါစာ = ၾကမ္းတမ္းစြာ ဆဲဆို ႀကိမ္းေမာင္းႏိုင္ရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • သမၹပၸလာပ = သိမ္ဖ်င္းတဲ့ စကားေတြ ေျပာျဖစ္ႏို္င္ရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • အဘိဇၩာ = သူတစ္ပါး စည္းစိမ္ကို မတရားေသာနည္းျဖင့္ ယူဖို႔ရာ ၾကံစည္ျဖစ္ေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • ဗ်ာပါဒ = သူတစ္ပါး ေသေၾကပ်က္စီးေအာင္ ၾကံစည္တဲ့ ဗ်ာပါဒ ျဖစ္ေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
  • မိစၧာဒိ႒ိ = အယူလြဲ၊ အယူမွားေတြ ျဖစ္ႏိုင္ရေအာင္လည္း ေက်းဇူးျပဳတယ္။
ဤကဲ့သို႔ အဲဒီဟိတ္ေတြ မိမိတို႔ရဲ႕သႏၲာန္မွာ မျဖစ္ရေအာင္ ထိုဟိတ္တို႔ရဲ႕ အျပစ္ေတြကို ႀကိဳတင္သိထားၾကရပါမယ္။

ကုသိုလ္ဟိတ္ (၃)ပါးက ကုသိုလ္ေတြျဖစ္ေအာင္ ေက်းဇူးျပဳပံု

အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟေတြကေတာ့ မိမိတို႔ရဲ႕သႏၲာန္မွာ ကုသိုလ္ေတြျဖစ္ေအာင္ ေက်းဇူးျပဳၾကတယ္။
  • သူ႔အသက္မသတ္ႏို္င္ရေအာင္၊
  • သူ႔ဥစၥာ မခိုးႏိုင္ရေအာင္၊
  • သူ႔တစ္ပါး သားမယား မဖ်က္ဆီးႏိုင္ရေအာင္၊
  • လိမ္ညာ မေျပာႏို္င္ရေအာင္၊
  • ကုန္းမတိုက္ႏိုင္ရေအာင္၊
  • ၾကမ္းတမ္းစြာ မေျပာႏိုင္ရေအာင္၊
  • ၿပိန္ဖ်င္းတဲ့ စကားေတြ မေျပာႏိုင္ရေအာင္၊
  • သူတစ္ပါးရဲ႕စည္းစိမ္ေတြကို ကိုယ့္စည္းစိမ္ဥစၥာျဖစ္ေအာင္ မၾကံစည္ႏိုင္ရေအာင္၊
  • သူတစ္ပါးေတြ ဆင္းရဲေၾကာင္း ပ်က္ဆီးေၾကာင္း မၾကံစည္ႏိုင္ရေအာင္၊
  • အယူလြဲ၊ အယူမွားေတြ မရိွရေအာင္ ... အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟဆိုတဲ့ ဟိတ္ (၃)ပါးက ေက်းဇူးျပဳတယ္။
အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟေတြရဲ႕ အက်ဳိးတရားေတြကို အ႒ကထာဆရာေတြ ဖြင့္ျပထားပါတယ္။

အေလာေဘာ ဒါနေဟတု။
အေလာေဘာ = မလုိခ်င္တဲ့ အေလာဘသည္၊ ဒါနေဟတု = ဒါန၏ အေၾကာင္းတည္း၊ (ဝါ) ဒါနႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္း၏ အေၾကာင္းသည္၊ ေဟာတိ = ျဖစ္၏။

အေဒါေသာ သီလေဟတု။
အေဒါေသာ = အေဒါသသည္၊ သီလေဟတု = သီလႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္း၏ အေၾကာင္းသည္၊ ေဟာတိ = ျဖစ္၏။

အေမာေဟာ ဘာဝနာေဟတု။
အေမာေဟာ = အေမာဟသည္၊ ဘာဝနာေဟတု = ဘာဝနာႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္း၏ အေၾကာင္းသည္၊ ေဟာတိ = ျဖစ္၏။ ဣတိ = ဤသို႔၊ အ႒ကထာစရိေယာ = အ႒ကထာဆရာသည္၊ သံသေဏၰတိ = ေကာင္းစြာမေသြ ဖြင့္ျပေတာ္မူခဲ့ပါေပသတည္း...။

သာဓု ... သာဓု ..... သာဓု ။

ေယာဂီမ်ားရဲ႕သႏၲာန္မွာ အေလာဘျဖစ္ေနၿပီဆိုလို႔ရိွရင္ ဒါနႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ့မယ္။ မလုိခ်င္ မတပ္မက္ေတာ့ အလွဴေတြ ျပဳၾကပါတယ္။ အေလာဘက ဒါနျဖစ္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း၊ ဒါနျပည့္စံုဖို႔ရာ အေၾကာင္းျဖစ္တယ္။ အေလာဘက ဒါနျပည့္စံုျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းဆိုေတာ့ ေလာဘက မစၧရိယ - ဝန္တိုႏွေျမာတဲ့ မလွဴဒါန္းႏိုင္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းျဖစ္တယ္။ မလွဴဒါန္းႏို္င္ေအာင္ဘဲ ေလာဘက ေက်းဇူးျပဳတယ္။ လွဴဒါန္းႏိုင္ေအာင္ အေလာဘက ေက်းဇူးျပဳပါတယ္။

အေဒါသက သီလႏွင့္ျပည့္စံုျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းျဖစ္တယ္။ အေဒါသဆိုတာ ေမတၱာပဲ။ ေမတၱာမ်ားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ၊ သူတစ္ပါးကို ခ်မ္းေသာေစလိုတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ သီလေတြ လံုျခံဳၾကတယ္။ သူတစ္ပါးကို ခ်မ္းသာေစလိုတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ သူတစ္ပါးအသက္ကို မသတ္ႏို္င္ေတာ့ပါဘူး။ သတ္လိုက္ရင္ သူတစ္ပါးေတြ ဆင္းရဲသြားေတာ့မယ္၊ မသတ္ေတာ့ပါဘူး။

သူတစ္ပါးကို ခ်မ္းသာေစလုိတဲ့ပုဂၢိဳလ္ သူတစ္ပါးပစၥည္းလည္း မခိုးႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ ခိုးလိုက္ရင္ သူတစ္ပါးေတြ စိတ္ဆင္းရဲ၊ ကိုယ္ဆင္းရဲ ျဖစ္ၾကရေတာ့မယ္။ မခိုးေတာ့ပါဘူး။ အေဒါသက သီလ လံုျခံဳျခင္း၊ သီလျပည့္စံုျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းျဖစ္တယ္။

အေဒါသ ေမတၱာက သီလလံုျခံဳျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း၊ သီလႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း၊ သီလ လံုျခံဳေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။

ေဒါသကေတာ့ သီလပ်က္ေၾကာင္းျဖစ္တယ္။ ေဒါသႀကီးတဲ့ပုဂၢိဳလ္ မၾကာခဏ သီလပ်က္တတ္ပါတယ္။ သတ္ခ်င္လည္း သတ္ပစ္လိုက္တယ္။ ပုတ္ခ်င္လည္း ပုတ္ပစ္လုိက္တယ္။ ခိုးခ်င္လည္း ခိုးပစ္လိုက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေဒါသက သီလပ်က္ေၾကာင္းျဖစ္တယ္။ မေကာင္းတဲ့ ေဒါသဟိတ္ျဖစ္လာရင္ သီလပ်က္ေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ ေကာင္းတဲ့ အေဒါသဟိတ္ကေတာ့ သီလနဲ႔ ျပည့္စံုေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ ဒီေတာ့ ေကာင္းတဲ့ဟိတ္ေတြ မ်ားမ်ားျဖစ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

အေမာေဟာ ဘာဝနာေဟတု။
အေမာေဟာ = အေမာဟသည္၊ ဘာဝနာေဟတု = ဘာဝနာကုသိုလ္ႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း၊ ဘာဝနာကုသိုလ္ႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းျဖစ္တယ္။

ေမာဟက တရားအားမထုတ္ႏို္င္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းျဖစ္တယ္။ ေတြေတြေဝေဝနဲ႔ ေမာဟႀကီးတဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ား တရားအားမထုတ္ႏို္င္ေတာ့ဘူး။ ဉာဏ္တံုးေနတယ္။ အေမာဟဆိုတာ ဉာဏ္ပညာ၊ ဘာဝနာဆိုတာ ဉာဏ္ပညာအရာ၊ ဘာဝနာမွာ ေမြ႔ေလ်ာ္ႏိုင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ဟာ သူ႔မွာ ဉာဏ္ပညာနဲ႔ ျပည့္စံုလို႔ပဲျဖစ္တယ္။ မေမြ႔ေလ်ာ္ႏိုင္ဘူး၊ ဘာဝနာတရားကို အားမထုတ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ သူ႔မွာ ဉာဏ္တံုးေနလို႔ ေမာဟဟိတ္ေတြ မ်ားေနလို႔ ျဖစ္တယ္။ ဟိတ္ (၆)ပါးက ေက်းဇူးျပဳပံု ထင္ရွားပါတယ္။

အေလာဘက ဒါနနဲ႔ ျပည့္စံုေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ ေလာဘက မလွဴႏိုင္ေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ အေဒါသက သီလႏွင့္ ျပည့္စံုေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ ေဒါသက သီလပ်က္ေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ အေမာဟက ဘာဝနာကုသိုလ္ႏွင့္ ျပည့္စံုေအာင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ ေမာဟက ဘာဝနာတရားေတြ အားမထုတ္ႏိုင္ ေက်းဇူးျပဳတယ္။ ထင္ရွားသြားပါၿပီ။ ဘယ္သူ႔သႏၲာန္ မွာလည္းဆိုေတာ့ ေယာဂီမ်ားရဲ႕ သႏၲာန္မွာ ျဖစ္ေနတာပါပဲ။ သတိထားသင့္ပါတယ္။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟေတြကို ျမန္ျမန္ပယ္ႏိုင္ရေအာင္ မ်ားမ်ားပယ္ႏိုင္ရေအာင္ အားထုတ္သင့္ပါတယ္။ အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟေတြ မိမိသႏၲာန္မွာ ျပည့္စံုလာရေအာင္ အားထုတ္ရမယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ပါပဲ။

ေသျခင္း (၆) မ်ဳိး

ေဟတုပစၥည္း၏ အေၾကာင္းတရားႏွင့္ အက်ဳိးတရားတုိ႔ကို သိထားသင့္ၾကပါတယ္။ အေၾကာင္းတရား အရင္းခံၿပီး အက်ဳိးတရားျဖစ္ပံုကို အ႒ကထာဆရာမ်ားက ဆက္လက္ၿပီး ဖြင့္ျပထားပါတယ္။

အေလာေဘန ေပတၱိဝိသေယ န ေဟာတိ။
အေလာေဘန = အေလာဘျဖင့္၊ ေပတၱိဝိသေယ = ၿပိတၱာဘံု၌၊ ဥပတၱိ = ျဖစ္ျခင္းသည္၊ န ေဟာတိ = မျဖစ္။

အေဒါေသန နိရေယ န ေဟာတိ။
အေဒါေသန = အေဒါသျဖင့္၊ နိရေယ = ငရဲျပည္၌၊ ဥပပတၱိ = ျဖစ္ျခင္းသည္၊ န ေဟာတိ = မျဖစ္။

အေမာေဟန တိရစၧာန ေယာနယံ န ေဟာတိ။
အေမာေဟန = အေမာဟျဖင့္၊ တိရစၲာနေယာနိယံ = တိရစၧာန္မ်ဳိး၌၊ နိဗၺတၱိ = ျဖစ္ရျခင္းသည္၊ န ေဟာတိ = မျဖစ္။

အေလာဘက ျပိတၱာဘံုမွာ မျဖစ္ႏိုင္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း။ အေဒါသက ငရဲဘံုမွာ မျဖစ္ႏိုင္ျခင္းရဲ႕အေၾကာင္း။ အေမာဟက တိရစၧာန္မ်ဳိး၌ မျဖစ္ႏိုင္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း။...ဆိုတာ ထင္ရွားပါတယ္။

ေလာဘက ျပိတၱာဘံုမွာ ျဖစ္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း။ ေဒါသက ငရဲဘံုမွာ ျဖစ္ျခင္းရဲ႕အေၾကာင္း။ ေမာဟက တိရစၧာန္ဘံုမွာ ျဖစ္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္း။...ဆိုတာ ထင္ရွားပါတယ္။ ေဟတုပစၥည္းက ေက်းဇူးျပဳတာ ထင္ရွားပါတယ္။

ေလာဘအားႀကီးရင္ ေလာဘနဲ႔ေသရင္ ၿပိတၱာျပည္မွာ ျဖစ္လိမ့္မယ္။

ေဆာင္ပုဒ္။ ။ ေလာဘႏွင့္ေသ၊ ထိုသူေတြ၊ ေရာက္ေလ ၿပိတၱာျပည္။

ေဟတုပစၥည္း-ေလာဘက ေက်းဇူးျပဳတာ ၿပိတၱာျပည္ေရာက္သြားပါတယ္။

ေဆာင္ပုဒ္။ ။ အေလာဘႏွင့္ေသ၊ ထုိသူေတြ၊ ေရာက္ေလလူ နတ္ျပည္။

အေလာဘတည္းဟူေသာ ဟိတ္ေဟတုပစၥည္းက ေက်းဇူးျပဳလိုက္တာ လူ႔ျပည္၊ နတ္ျပည္၊ ျဗဟၼာျပည္ထိ ေရာက္ႏိုင္ပါတယ္။ "လူ႔ျပည္၊ နတ္ျပည္" ဆိုတာ ဥပလကၡဏနည္းပါပဲ။ ျဗဟၼာျပည္လည္း ေရာက္ၾကတာပါပဲ။

ေဆာင္ပုဒ္။ ။ ေဒါသႏွင့္ေသ၊ ထိုသူေတြ၊ ေရာက္ေလ ငရဲျပည္။

ေဟတုပစၥည္း ေဒါသကေန ေက်းဇူးျပဳတာ ငရဲကို ေရာက္တယ္။ ဒီေတာ့ ေဒါသကင္းေအာင္ ေနသင့္ပါတယ္။

ေဆာင္ပုဒ္။ ။ အေဒါသႏွင့္ေသ၊ ထိုသူေတြ၊ ေရာက္ေလလူ နတ္ျပည္။

ေဟတုပစၥည္းမွ အေဒါသက ေက်းဇူးျပဳလို႔ လူ႔ျပည္၊ နတ္ျပည္၊ ျဗဟၼာျပည္သို႔ ေရာက္သြားႏိုင္တယ္။

ေဆာင္ပုဒ္။ ။ ေမာဟႏွင့္ေသ၊ ထိုသူေတြ၊ ျဖစ္ေလ တိရစၧာန္။

ေမာဟတည္းဟူေသာ ေဟတုပစၥည္းက ေက်းဇူးျပဳလို႔ တိရစၧာန္ျပည္ ေရာက္သြားပါတယ္။ တိရစၧာန္ဆိုတာ ေတြေတြေဝေဝျဖစ္တယ္။ ေတြေတြေဝေဝျဖစေတာ့ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ေတြ မျဖစ္ႏိုင္ၾကေတာ့ဘူး။ လူ႔ျပည္ ျပန္ေရာက္ဖို႔က အလြန္ခဲယဥ္းသြားၾကေပတယ္။ ေမာဟ မိမိတုိ႔သႏၲာန္မွာ ကင္းႏို္င္သမွ် ကင္းေအာင္ အားထုတ္သင့္ပါတယ္။

ေဆာင္ပုဒ္။ ။ အေမာဟႏွင့္ေသ၊ ထိုသူေတြ၊ ေရာက္ေလ နိဗၺာန္ျပည္။

အေမာဟဆိုတာ ပညာ၊ ပညာဉာဏ္ႏွင့္ ေသသြားရင္ အျမတ္ဆံုး အထြပ္အထိပ္ အက်ဳိးကေတာ့ နိဗၺာန္ျပည္ျဖစ္တယ္။ လူ႔ျပည္လည္း ေရာက္ႏိုင္တယ္။ နတ္ျပည္လည္း ေရာက္ႏိုင္တယ္။ ျဗဟၼာျပည္လည္း ေရာက္ႏိုင္တယ္။ အေမာဟႏွင့္ ေသႏိုင္ဖို႔က သိပ္အေရးႀကီးတယ္။ အေမာဟ အထံုဝါသနာေတြ ပါၿပီးေတာ့ ကြယ္လြန္ခါနီးမွာ အေမာဟနဲ႔ ေသရင္ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ပါရမီအားေလ်ာ္စြာ ျမင့္ျမတ္ရာ ဘံုဘဝေတြ ေရာက္ႏိုင္ပါတယ္။ နိဗၺာန္သို႔လည္း ေရာက္သြားႏိုင္တယ္။ ပညာနဲ႔ ေသဖို႔က အမွတ္တရားနဲ႔ေသမွ။ မွတ္ေနတံုးမွာ ဝိပႆနာဉာဏ္ေတြ ျဖစ္ေနပါတယ္။

အဲဒီ ဝိပႆနာဉာဏ္ျဖင့္ ကြယ္လြန္ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အထက္တန္းတန္းက်က် ဘံုဘဝေတြကို ေရာက္သြားမွာပါပဲ။ ကြယ္လြန္ခါနီးေတာ့ ကြယ္လြန္ေလာက္တဲ့ ေရာဂါေဝဒနာေတြႏွင့္ ပုဂၢိဳလ္တို္င္း ပုဂၢဳိလ္တို္င္း ေတြ႔ၾကရပါတယ္။ အဲဒီေရာဂါေဝဒနာ ဒုကၡေဝဒနာေတြကို လႊမ္းမိုးႏိုင္ေအာင္ မွတ္ႏိုင္မယ္ဆိုလို႔ရိွရင္၊ အဲဒီလို မွတ္ရင္း မွတ္ရင္း ကြယ္လြန္သြားလို႔ရိွရင္ .. အေမာဟဉာဏ္ပညာနဲ႔ ေသတယ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ ေဟတုပစၥည္းက ေက်းဇူးျပဳလိုက္ေတာ့ ျမင့္ျမတ္ရာ ဘံုဘဝကို ေရာက္သြားႏိုင္ပါတယ္။

ဆက္ရန္ ... ေဟတု ၁(ဂ)သို႔

1 comments:

Anonymous said... @ August 22, 2009 at 9:40 AM

သာဓု သာဓု သာဓုပါ။
တန္ဖိုးထား ေလးစားစြာျဖင္႕ ဖတ္႐ႈမွတ္သားသြားပါတယ္။

Post a Comment

 
အမတံ ဒေဒါစ ေသာ ေဟာတိ - တရားအလွဴေပးလွဴသူသည္ အၿမိဳက္နိဗၺာန္ ေပးလွဴသူမည္၏။ (ဘဝတိုင္း ဉာဏ္ထက္ျမက္ေစ၏။)

ဤဓမၼblogမွ တရားမ်ားအား ဗုဒၶသာသနာေတာ္ အဓြန္႔ရွည္ တည္တန္႔ရန္ ျဖန္႔ေဝၾကပါခင္ဗ်ား။


တျခားဘာသာမ်ား ေလ့လာခ်င္ရင္....
သမၼာက်မ္းစာ-ျမန္မာျပန္ (Bible)
ကုရ္အာန္က်မ္းစာ-ျမန္မာျပန္ (Quran)
ဟိႏၵဴ ဘာသာ (Hinduism)
ဂ်ဴး ဘာသာ (Judaism)
ဂ်ိန္း ဘာသာ (Jainism)
အစၥလာမ္ ဘာသာ (Islam)

Followers

ကၽြန္ေတာ့္ အေၾကာင္း

ဆက္သြယ္ခ်င္ရင္